Mechanika
Zajmujemy się kompleksową obsługą europejskich i japońskich samochodów osobowych, terenowych i dostawczych. Prowadzimy naprawy układów napędowych, jezdnych, kierowniczych (pompy wspomagania, maglownice, przekładnie kierownicze, końcówki drążków), zawieszeń, hamulców, układów wydechowych (tłumiki, katalizatory, złącza elastyczne), naprawiamy silniki.Każda interwencja w zakresie struktury układu jezdnego i jego komponentów poparta jest zawsze wykonaniem pełnej geometrii układu kierowniczego i jezdnego, dzięki czemu Klient wyjeżdża od nas pełnosprawnym pojazdem. Naszym atutem jest najnowocześniejsze stanowisko do pomiaru geometrii w układzie jezdnym pojazdu, oparte o technologię optycznego pomiaru z udziałem głowic pasywnych. . Wykonujemy przeglądy okresowe i bieżące samochodów wg wymogów ASO - Autoryzowanych Stacji Obsługi, a także przeglądy pojazdów przed ich zakupem.. Posiadamy własny magazyn części eksploatacyjnych - oleje, dodatki do paliwa, filtry (oleju, powietrza, paliwa, kabinowe – przeciwpyłowe), świece, wycieraczki, klocki hamulcowe, akumulatory (Varta, Loxa, Puma) . Współpracujemy też z największymi dostawcami części na rynku motoryzacyjnym. . W ofercie warsztatu jest wymiana oleju - polecamy oleje samochodowe Mobil, Castrol oraz oryginalne oleje GM. Poniżej znajdują się szacunkowe koszty napraw i regeneracji*:.
Wymiana klocków hamulcowych 30 PLN Wymiana płynu hamulcowego 25 PLN Wymiana tarcz i klocków hamulcowych 60 PLN Wymiana oleju i filtra 10/15 PLN Sprawdzenie geometrii 60 PLN Wymiana wahacza / elementu wahacza 45 PLN / 80 PLN Wymiana amortyzatorów i sprężyn 40 – 80 PLN Wymiana drążków kierowniczych, końcówek drążków 30 PLN Wymiana łożyska koła przedniego 60 PLN Wymiana przekładni kierowniczej 150 PLN Wymiana uszczelki pod głowicą silnika 300 PLN Obsługa samochodu (okresowa) obejmująca diagnozę pojazdu oraz wymagane czynności stałoeksploatacyjne (wymiana filtrów,olejów) 100 PLN Wymiana rozrządu (w zależności od modelu i typu silnika) 80 - 400 PLN Wymiana sprzęgła kompletnego 150 - 400 PLN Remonty kapitalne silników lub przekładki silników Do uzgodnienia Ceny podane w tabeli są cenami netto za usługę, nie zawierają cen materiałów. *Podane ceny nie są ofertą w rozumieniu kodeksu handlowego - mogą się różnić w przypadkach niektórych modeli i marek samochodów. ZAKRES PRZEGLĄDU BIEŻĄCEGO komora silnika: 1. wiązka przewodów instalacji elektrycznej, przewody elektryczne, olejowe i paliwowe (sprawdzenie ułożenia, otarć, uszkodzeń, nieszczelności -gdzie je widać) 2. silnik, pompa podciśnienia, nagrzewnica, chłodnica (sprawdzenie uszkodzeń, nieszczelności - gdzie jest to widoczne) 3. sprzęgło (sprawdzenie działania, regulacja jeśli jest konieczna) 4. zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego (sprawdzenie stężenia płynu chłodzącego, sprawdzenie temperatury zamarzania płynu), płyn hamulcowy, płyn układu wspomagania kierownicy i zbiorniki spryskiwaczy, 5. akumulator (sprawdzenie, dolanie płynu w razie konieczności - w przypadku znaczącego ubytku płynu konieczne jest oddzielne zlecenie usunięcia usterki 6. końcówki akumulatora (oczyszczanie, jeśli jest taka potrzeba - nasmarowanie) 7. dodatkowe paski napędowe (sprawdzenie stanu , w razie konieczności regulacja napięcia) 8. sprawdzenie świec zapłonowych ( ewentualna wymiana lub oczyszczenie) 9. sprawdzenie filtra powietrza ( ewentualna wymiana ) 10. filtr paliwa (usunięcie wody jeśli filtr nie podlega wymianie) pod pojazdem: 11. silnik, skrzynia biegów, tylny most, skrzynka rozdzielcza (sprawdzenie pod kątem uszkodzeń i nieszczelności) 12. przewody hamulcowe, przewody elastyczne, olejowe i przewody paliwowe, układ wydechowy ( sprawdzenie położenia, uszkodzeń, otarć oraz nieszczelności). 13. układ kierowniczy, mechanizmy zawieszenia, przeguby półosi napędowych, osłony gumowe, przeguby elastyczne wału napędowego (sprawdzenie pod kątem uszkodzeń, zużycia, poprawności zamocowania i uszkodzeń elementów gumowych). 14. podwozie-sprawdzenie stanu powłok PCV. 15. układ hamulcowy - hamulce tarczowe; koła zdjęte ( sprawdzenie klocków hamulcowych i tarcz hamulcowych pod kątem zużycia, występowania wycieków, sprawdzanie okładzin szczęk hamulcowych, bębnów, szczelności osłon gumowych). 16. opony ( sprawdzenie zużycia i stanu, kontrola głębokości bieżnika). 17. opony (regulacja ciśnienia powietrza) . 18. koło zapasowe. (regulacja ciśnienia pow., sprawdzenie zużycia i stanu bieżnika). 19. przekładnia automatyczna (sprawdzenie i uzupełnienie płynu) . 20. wymiana filtru oleju i uszczelki korka spustowego oleju. Próba drogowa: 21. sprawdzenie układu jezdnego pod kątem nienormalnego zachowania i nienormalnych odgłosów (głośność łożysk kół, opon), zbaczanie pojazdu, zachowanie stabilności itp. - w przypadku wykrycia nieprawidłowości przeprowadzenie testu układu jezdnego) 22. kontrola poprawności i płynności zmiany biegów, działania sprzęgła sprawdzenie poprawności działania skrzyni biegów) 23. sprawdzenie poprawności działania układu hamulcowego, układu ABS, wspomagania układu hamowania 24. sprawdzenie poprawności działania układu chłodzenia silnika i ogrzewania |